- - - - - -
Log in

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

“SHARADI’” in CONCERTO

 Registration Closed
 
0
Category
Spettacoli
Date
2024-12-14 20:45
Venue
SALA SCICLUNA - Via R. Martorelli 78 - TORINO
Telephone
+39 347 4002314
Email
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

SALA SCICLUNA
SENTIERI DEL SENTIRE -
STAGIONE EVENTI ANNO 2024/25
PRESENTA:

SABATO 14 DICEMBRE 2024 | ORE 20:45
“SHARADI’” in CONCERTO
Con: Ciaran Ward: voce

Vito De Bellis: banjo

Rodolfo Mezzino: chitarra classica

Bruno Pantano: fisarmonica, sitar e voce

Il gruppo nasce nel 1992 dallincontro di musicisti torinesi e irlandesi 

impegnati in vari generi di musica:

folk irlandese e italiano, musica antica, musica colta e popolare.


SU PRENOTAZIONE CON SMS O MSG WHATSAPP 
AL CELL DI SALA SCICLUNA 347 4002314 – 
indicare nome e numero prenotati 

Contributo all’ingresso: da definire
10adulti
7€ ragazzi a partire dai 12 anni
5€ bambini sino a 11 anni compiuti


Info e Contatti SALA SCICLUNA:
cell 347 4002314 | e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 
fb:https://www.facebook.com/SalaScicluna
instagram: https://www.instagram.com/sala_scicluna/ 
sito: https://www.nuovecosmogonieteatro.com/index.php/it/

 

SALA SCICLUNA, VIA R. MARTORELLI 78, 10155 TORINO – INTERNO CORTILE
Info stradali:
IN AUTO: In caso non si trovasse parcheggio nelle vie attigue si consiglia l'area mercatale di Via Nicola Porpora
IN BUS: linea 4 direzione Falchera, scendere a fermata Gottardo;
linea 51 direzione Park Stura, scendere a fermata Rondissone.

 
 

All Dates

  • 2024-12-14 20:45

List of Participants

 No Participant 

Powered by iCagenda

Grazie per il tuo contributo!



Contact

Nuove Cosmogonie Teatro
via R. Martorelli, 78 - 10154 Torino (interno cortile)
Tel. + 39 347 4002314
e-mail: nuovecosmogonie@libero.it

Newsletter

Reviews

It's one of the most interesting and fascinating shows I've seen recently.The three-dimensionality of the objects, the musical dramaturgy and, in general, of the sound, the search for a particular type of lighting and the effects that derive from it, contribute to make this show not a simple, and perhaps predictable, work of scientific divulgation in costume but the story of lives and extraordinary minds staged with the extraordinary and fascinating language, enchanted and at the same time precise and exact, of the theater in the variety of its forms.
Andrea Demarchi